In mijn nieuwe 2 wekelijks artikel ‘Lisa’s Life’ (wat een toepasselijke naam
) hou ik een soort online dagboekje bij. Ik vind dit wel leuk om te doen, ook voor mezelf om af en toe eens terug te kijken (vooral als ik het wat langer doe lijkt me dat wel leuk; zo hou je toch wat meer bij wat je allemaal hebt gedaan). Dit keer heb ik veel minder foto’s gemaakt omdat de telefoon die ik daar normaal voor gebruik uitgeleend is..Maar toch heb ik een paar foto’s gemaakt.
Ik kreeg een goede vriend op bezoek. We deden een dagje Valkenburg en het was super gezellig. We besloten wat drinken te halen en voor mij werd dat Holy Soda en voor hem Mountain Dew om dat ook eens te proberen ![]()
(Voor privacy heb ik gezichten weggewerkt, maar ik kreeg meteen van mijn vriend te horen dat ik dat de volgende keer eens wat mooier moet doen haha.)


