Lisa’s Life #3

In mijn nieuwe 2 wekelijks artikel ‘Lisa’s Life’ (wat een toepasselijke naam ;) ) hou ik een soort online dagboekje bij. Ik vind dit wel leuk om te doen, ook voor mezelf om af en toe eens terug te kijken (vooral als ik het wat langer doe lijkt me dat wel leuk; zo hou je toch wat meer bij wat je allemaal hebt gedaan). Dit keer heb ik veel minder foto’s gemaakt omdat de telefoon die ik daar normaal voor gebruik uitgeleend is..Maar toch heb ik een paar foto’s gemaakt.

j

Ik kreeg een goede vriend op bezoek. We deden een dagje Valkenburg en het was super gezellig. We besloten wat drinken te halen en voor mij werd dat Holy Soda en voor hem Mountain Dew om dat ook eens te proberen :)
(Voor privacy heb ik gezichten weggewerkt, maar ik kreeg meteen van mijn vriend te horen dat ik dat de volgende keer eens wat mooier moet doen haha.)

Lees verder

Lisa’s Life #2

Vandaag alweer het tweede deel van mijn nieuwe 2wekelijks-artikel. Ik begin steeds meer met mijn telefoon tussendoor foto’s te maken van leuke, mooie, saaie, interessante momenten in mijn leven, en dan is het wel zo leuk om er iets mee te doen toch ;) En ik vind het ook altijd leuk om bij anderen te zien, dus bij deze: Lisa’s Life.

IMAG0552

Ik ging op woensdag met de hondjes naar het bos. Dit probeer ik iedere woensdag te doen; is goed voor ons allemaal.

Lees verder

Lisa’s Life #1

Ik begin vanaf nu een nieuw artikel…Op andere blogs vind ik de wekelijkse/maandelijkse diaries een van de leukste dingen om te lezen/bekijken. Een klein overzichtje van iemands leven; ik vind het best interessant :) Daarom besloot ik om er zelf ook maar aan te beginnen. Misschien leuk voor jullie, maar voor mezelf ook wel om zo een soort dagboekje bij te houden.
Dus vanaf nu..Neem een kijkje in mijn leventje.

IMAG0444

Blij met mijn jurkje uit Sydney :) Het is zo’n poppenjurkje haha! Ik kreeg er laatst in de winkel meteen complimenten over.

Lees verder