Het is alweer een hele tijd geleden dat ik jullie door middel van foto’s een kijkje in mijn leven gaf. De telefoon waar ik normaal foto’s mee maak, moest ik een hele tijd uitlenen, en toen ik ‘m uiteindelijk weer had in januari ging ‘ie kapot en is ‘ie 2 weken bij reparatie geweest. Maar goed, ik heb de telefoon dus weer en heb de hele maand Februari foto’s gemaakt die een mooi overzicht geven van mijn afgelopen maand.
Ik denk dat ik sowieso vanaf nu niet 2-wekelijks maar maandelijks dit artikel maak. Gewoon een overzicht van de afgelopen maand, anders vind ik het zo vaak worden.
Zo zit ik er ‘s avonds vaak bij; onesie aan, iets te knabbelen erbij, rommel in de buurt, en een tvserie aan.
Lees verder →