Pff, ik ben wel 3 keer opnieuw aan dit artikel begonnen en steeds kwam er weer wat tussen of ging er iets mis met de foto’s. Maar nu is ‘ie er eindelijk; mijn review van de vier P2 nagellakjes die ik kocht bij de DM in Duitsland.
Pff, ik ben wel 3 keer opnieuw aan dit artikel begonnen en steeds kwam er weer wat tussen of ging er iets mis met de foto’s. Maar nu is ‘ie er eindelijk; mijn review van de vier P2 nagellakjes die ik kocht bij de DM in Duitsland.
Het is weer een nieuwe maand en dat betekent weer een overzicht van de afgelopen maand. Ik trap af met mijn NOTM. Welke nagellak heb ik allemaal gedragen in Maart?
Hema – Nr 107
Dit is echt een winterkleurtje, en ik wilde ‘m nog een keer dragen voor het lente werd. Een donker (bijna zwart) kleurtje met veel sparkle en glitter.
Ik maakte deze foto nadat ik mijn kaptafeltje geverfd had, dus je ziet nog allemaal verfspatters haha.
Ik schrijf niet veel artikelen over nagellak, omdat ik al een maandelijks nagellak overzicht maak (NOTD) en daarin al kort mijn mening vertel. Maar af en toe vind ik een nagellakje waarvan ik vind dat ‘ie wel z’n ‘eigen’ blogpost verdient. Zo vind ik dat ook van deze prachtige nieuwe nagellak van Catrice: Plum Me Up Scotty.